דרושים
דרוש מנהל תפעול וכספים לעמותת “דרך ארץ”
על 'דרך ארץ':
'דרך ארץ' היא עמותה חינוכית-חברתית הפועלת בנגב ומפעילה תוכניות לבני נוער וצעירים ממגוון הקשת
החברתית, תוך מתן דגש מיוחד על צעירות וצעירים מהפריפריה הכלכלית-חברתית.
עמותת 'דרך ארץ' הוקמה בשנת 2011 במטרה לחולל שינוי אשר יתרום ליצירת חברה ישראלית מלוכדת המבוססת על תחושת שייכות ואחריות הדדית בין אזרחיה השונים ופועלת לאור ערכים של שוויון הזדמנויות, אחריות, כבוד האדם ואהבת הארץ .
כיום מפעילה 'דרך ארץ' ארבע מכינות קדם צבאיות הממוקמות בנגב: בקהילה החינוכית ניצנה )בשותפות עם
הסוכנות היהודית), במושב כמהין וביישוב אשלים )מכינות אופק חצי שנתיות), ומכינה קדם צבאית שנתית בעיר ערד.
בנוסף למכינות הקדם צבאיות ולפעילויות עם בני הנוער, מפעילה 'דרך ארץ' תוכניות לצעירות וצעירים לאחר
שירות ומקיימת מגוון פעילויות ותוכניות נוספות במסגרת תחום הבוגרים של העמותה.
לעמותת 'דרך ארץ' ועד מנהל פעיל ומעורב המתווה בשיתוף המנכ"ל את החזון והאסטרטגיה של הארגון, צוות של 35 עובדים ומעל 1,200 בוגרות ובוגרים מהתוכניות השונות שהוקמו ופעלו בעשור הראשון של העמותה.
תיאור התפקיד:
- אחריות כוללת על כל ההיבטים המנהליים של העמותה.
- אחריות על ניהול תקציבה הכולל של העמותה.
- אחריות על עמידה בדרישות החשכ"ל ורשם העמותות לעניין ניהול תקין.
- אחריות על עמידה בחוקי ניהול עמותות.
- אחריות על מתחמי המכינות (תחזוקה ופיתוח) – אחזקה שוטפת וניהול פרויקטים בינוי/שיפוץ בשטח – מרמת תכנון מול ויחד עם יועצים ועד קבלת העבודה מהקבלן - פיקוח וניהול תקציב וביצוע.
- אחריות על קניין העמותה ואחריות על הזמנת ציוד ורכישות שונות.
- אחריות על הליכי התקשרות עם ספקים חיצוניים הכוללים: הסכמי התקשרות, ביצוע הזמנות, הזנת חשבוניות ותשלום.
- אחריות על התקשרות חוזית עם שותפים.
- עבודה שוטפת מול הנה"ח, רו"ח, יועץ משפטי וסוכן הביטוח של העמותה – אחריות כוללת על עבודה מול גורמים אלו, ביצועיהם וההתקשרות מולם.
- אחריות על העסקת עובדי העמותה – קליטת עובדים (החתמה על הסכם העסקה והשלמת מסמכים נדרשים), שכר, תנאים, סיום העסקה.
- אחריות על גביית תשלומים.
- אחריות על עמידת עובדי העמותה בנהלי העמותה.
- אחריות וניהול מערכות המידע והתקשורת בארגון.
- ביצוע משימות רוחב שונות בעמותה בהתאם לצרכים העולים מפעם לפעם.
**הגדרת התפקיד יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת ויכולות העובד**
דרישות התפקיד:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
- מגורים בדרום - חובה
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ושליטה מעולה באקסל - חובה.
- תואר ראשון לפחות בכלכלה/רו"ח/מנע"ס/תעשיה וניהול.
- ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד פיננסי, כולל ניסיון בניהול תקציב בסך 5 מש"ח לפחות.
- ניסיון בעריכת והגשת בקשות תמיכה/קולות קוראים כולל עריכת והגשת דוחות ביצוע.
- כושר ביטוי ויכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה (בעברית ובאנגלית).
- יכולת עבודה בלחץ והתנהלות מול ריבוי ממשקים.
- יכולת עבודה והנעה עצמאית ועמידה ביעדים.
- ראייה מערכתית רחבה עם יכולת ירידה לפרטים קטנים.
- אסרטיביות, אחריות, יכולת למידה גבוהה, יוזמה וראש גדול.
- ייצוגיות ותקשורת בין אישית מעולה.
- ניסיון עבודה במגזר שלישי - יתרון.
פרטים נוספים:
- משרה מלאה
- תחילת עבודה - מידית
* המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
קורות חיים והמלצות יש לשלוח לכתובת מייל זו: eyal@derecheretz.org.il
אנא צרפו מכתב אישי קצר בתוספת לקו"ח.
רק פניות מתאימות יענו.