מכרזים
מכרז כ"א מס' 01-01-2021 דרוש/ה חשב/ת שכר ואחראי/ת נוכחות למחלקת משאבי אנוש ושכר
בימים אלה אנו מחפשים חשב/ת שכר ואחראי/ת נוכחות, למחלקת משאבי אנוש ושכר, במועצה האזורית רמת הנגב.
העבודה בזמינות מידית ובמשרה מלאה, בכפיפות ארגונית למנהלת המחלקה.
תחומי אחריות:
- הובלת תחום הנוכחות של עובדי הארגון-
- ניהול מערכת הנוכחות- ניהול משתמשים, הגדרת הסכמי עבודה, ניהול דו"חות תקופתיים, ניהול מכסות חופשה ומחלה, טיפול בתקלות מול התוכנה
- שותפות בגיבוש מדיניות הארגון בנושא נוכחות ואחריות על הוצאתה לפועל
- בקרות תקופתיות למכסות וניצול ימי חופשה ומחלה לעובדי הארגון
- מענה שוטף טלפוני ובמייל לעובדי ומנהלי הארגון בנושא נוכחות ושכר
- ביצוע הדרכות לעובדים חדשים בנושא נוכחות
- הכנת ובקרת תלושי השכר-
- ריכוז דו"חות נוכחות ותשלומים נלווים והכנת דו"חות לקראת שכר
- שותפות בהכנת תלושי השכר, במקביל לחשבת שכר נוספת
- שותפות בבקרה חודשית של תלושי השכר
- העברת מס"בים
- הפצת תלושי שכר
- מענה לבקרות שכר וביקורות חיצוניים מטעם גופים ממשלתיים וגופים חיצוניים
- עבודה שוטפת בתחום הנוכחות והשכר-
- אחריות על הליך טפסי 101 לעובדים- בכל תחילת שנה ולאורכה
- הקמת עובדים חדשים והסכמי שכר במערכת השכר
- הפקת דו"חות לעובדים ומנהלים בהתאם לצורך- דו"חות עלות, טפסי 106, ביטוח לאומי
- הפקת דו"חות ואישורים לגורמי חוץ- משרד הכלכלה, הוצאה לפועל
- הפקת אישורים לעובדים בהתאם לצורך- תאונות עבודה, חזרה/יציאה לחל"ד, מילואים, אישורי העסקה
- ביצוע הדמיות שכר לעובדים חדשים ובהתאם לצורך
- ריכוז וטיפול בבקשות למקדמות לעובדים
- תיוק מסמכי נוכחות ושכר בתיקים האישיים
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי + ניסיון מקצועי בתחום חשבות שכר ו/או נוכחות של שנה לפחות
ניסיון מקצועי בתחום חשבות שכר של 4 שנים לפחות + ניסיון מקצועי בתחום נוכחות של 4 שנים לפחות
- תעודת חשבות שכר בכיר/ה- חובה
- שליטה מלאה ביישומי המחשב, בדגש על בקיאות ב- EXCEL (PVOT, VLOOKUP, IF ועוד)- חובה
- ניסיון בתפקיד דומה מהמגזר הציבורי- יתרון משמעותי
- היכרות עם הסכמי שכר במגזר הציבורי- יתרון משמעותי
כישורים נוספים:
- ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית
- פרואקטיביות
- דיוק, סדר וארגון, יכולת ירידה לפרטים הקטנים
- יחסים בינאישיים ברמה גבוהה מאוד
- סובלנות ושירותיות
- יכולת ניהול קונפליקטים
- יכולות מרשימות של תעדוף ועבודה בלוחות זמנים קצרים
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
- אמינות ומהימנות אישית
- יכולת עבודה בצוות
- אופטימיות ושמחת חיים
הליך המיון למשרה:
- לראיון יזומנו רק 5 המועמדים שיעמדו בדרישות התפקיד בציון הגבוה ביותר, וזאת בהתאם לאמות המידה המפורטות:
עמידה בדרישות החובה לתפקיד |
60% |
ניסיון מתפקיד דומה במגזר הציבורי |
10% |
היכרות עם הסכמי שכר במגזר הציבורי |
20% |
ניסיון מקצועי מעבר לדרישות החובה |
10% |
- אמות המידה שיבחנו בוועדת הבחינה ובתרגיל מקצועי שיתואם ל-3 המועמדים עם הציון הגבוה ביותר בוועדות הבחינה:
ניסיון מקצועי מוכח בתחומי התפקיד |
30% |
פרואקטיביות |
5% |
דיוק, סדר וארגון |
5% |
יחסים בינאישיים ברמה גבוהה |
5% |
סובלנות ושירותיות |
5% |
ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית |
5% |
יכולת ניהול קונפליקטים |
5% |
יכולות תעדוף ועמידה בלוחות זמנים קצרים |
5% |
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ |
5% |
אמינות ומהימות אישית |
5% |
יכולת עבודה בצוות |
5% |
אופטימיות ושמחת חיים |
5% |
מוטיבציה לתפקיד ולעבודה במועצה האזורית רמת הנגב |
15% |
- שיחות ממליצים
פרטים להגשת המועמדות ודגשים נוספים:
- מועד פרסום המכרז: 02/01/2022
- קו"ח, תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח למייל jobs@rng.org.il
לא יאוחר מיום 16/01/2022 בשעה 12:00
פניות ללא אסמכתאות ותעודות, בהתאם לדרישות לעיל, לא תיענינה.
- טלפון לברורים: 054-8887665, ורד פליישר, מנהלת מחלקת משאבי אנוש ושכר
- בהינתן כישורים דומים, תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בתהליכי הקבלה לעבודה.
- המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד. בהצלחה!