דלג לתוכן העמוד

מכרז כ"א מס' 01-01-2021 דרוש/ה חשב/ת שכר ואחראי/ת נוכחות למחלקת משאבי אנוש ושכר

בימים אלה אנו מחפשים חשב/ת שכר ואחראי/ת נוכחות, למחלקת משאבי אנוש ושכר, במועצה האזורית רמת הנגב.  

העבודה בזמינות מידית ובמשרה מלאה, בכפיפות ארגונית למנהלת המחלקה.

 

תחומי אחריות:

 

  1. הובלת תחום הנוכחות של עובדי הארגון-
  • ניהול מערכת הנוכחות- ניהול משתמשים, הגדרת הסכמי עבודה, ניהול דו"חות תקופתיים, ניהול מכסות חופשה ומחלה, טיפול בתקלות מול התוכנה
  • שותפות בגיבוש מדיניות הארגון בנושא נוכחות ואחריות על הוצאתה לפועל
  • בקרות תקופתיות למכסות וניצול ימי חופשה ומחלה לעובדי הארגון
  • מענה שוטף טלפוני ובמייל לעובדי ומנהלי הארגון בנושא נוכחות ושכר
  • ביצוע הדרכות לעובדים חדשים בנושא נוכחות

 

  1. הכנת ובקרת תלושי השכר-
  • ריכוז דו"חות נוכחות ותשלומים נלווים והכנת דו"חות לקראת שכר
  • שותפות בהכנת תלושי השכר, במקביל לחשבת שכר נוספת
  • שותפות בבקרה חודשית של תלושי השכר
  • העברת מס"בים
  • הפצת תלושי שכר
  • מענה לבקרות שכר וביקורות חיצוניים מטעם גופים ממשלתיים וגופים חיצוניים

 

  1. עבודה שוטפת בתחום הנוכחות והשכר-
  • אחריות על הליך טפסי 101 לעובדים- בכל תחילת שנה ולאורכה
  • הקמת עובדים חדשים והסכמי שכר במערכת השכר
  • הפקת דו"חות לעובדים ומנהלים בהתאם לצורך- דו"חות עלות, טפסי 106, ביטוח לאומי
  • הפקת דו"חות ואישורים לגורמי חוץ- משרד הכלכלה, הוצאה לפועל
  • הפקת אישורים לעובדים בהתאם לצורך- תאונות עבודה, חזרה/יציאה לחל"ד, מילואים, אישורי העסקה
  • ביצוע הדמיות שכר לעובדים חדשים ובהתאם לצורך
  • ריכוז וטיפול בבקשות למקדמות לעובדים
  • תיוק מסמכי נוכחות ושכר בתיקים האישיים

 

 

 

דרישות התפקיד:

 

  • תואר ראשון בתחום רלוונטי + ניסיון מקצועי בתחום חשבות שכר ו/או נוכחות של שנה לפחות
  •  

ניסיון מקצועי בתחום חשבות שכר של 4 שנים לפחות + ניסיון מקצועי בתחום נוכחות של 4 שנים לפחות

  • תעודת חשבות שכר בכיר/ה- חובה
  • שליטה מלאה ביישומי המחשב, בדגש על בקיאות ב- EXCEL (PVOT, VLOOKUP, IF ועוד)- חובה
  • ניסיון בתפקיד דומה מהמגזר הציבורי- יתרון משמעותי
  • היכרות עם הסכמי שכר במגזר הציבורי- יתרון משמעותי

 

 

 

כישורים נוספים:

 

  • ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית
  • פרואקטיביות
  • דיוק, סדר וארגון, יכולת ירידה לפרטים הקטנים
  • יחסים בינאישיים ברמה גבוהה מאוד
  • סובלנות ושירותיות
  • יכולת ניהול קונפליקטים
  • יכולות מרשימות של תעדוף ועבודה בלוחות זמנים קצרים
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
  • אמינות ומהימנות אישית
  • יכולת עבודה בצוות
  • אופטימיות ושמחת חיים

 

 

הליך המיון למשרה:

 

  • לראיון יזומנו רק 5 המועמדים שיעמדו בדרישות התפקיד בציון הגבוה ביותר, וזאת בהתאם לאמות המידה המפורטות:

 

עמידה בדרישות החובה לתפקיד

60%

ניסיון מתפקיד דומה במגזר הציבורי

10%

היכרות עם הסכמי שכר במגזר הציבורי

20%

ניסיון מקצועי מעבר לדרישות החובה

10%

 

 

  • אמות המידה שיבחנו בוועדת הבחינה ובתרגיל מקצועי שיתואם ל-3 המועמדים עם הציון הגבוה ביותר בוועדות הבחינה:

 

ניסיון מקצועי מוכח בתחומי התפקיד

30%

פרואקטיביות

5%

דיוק, סדר וארגון

5%

יחסים בינאישיים ברמה גבוהה

5%

סובלנות ושירותיות

5%

ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית

5%

יכולת ניהול קונפליקטים

5%

יכולות תעדוף ועמידה בלוחות זמנים קצרים

5%

כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ

5%

אמינות ומהימות אישית

5%

יכולת עבודה בצוות

5%

אופטימיות ושמחת חיים

5%

מוטיבציה לתפקיד ולעבודה במועצה האזורית רמת הנגב

15%

 

 

  • שיחות ממליצים

 

 

 

 

 

 

פרטים להגשת המועמדות ודגשים נוספים:

 

  • מועד פרסום המכרז: 02/01/2022
  • קו"ח, תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח למייל jobs@rng.org.il

לא יאוחר מיום 16/01/2022 בשעה 12:00

פניות ללא אסמכתאות ותעודות, בהתאם לדרישות לעיל, לא תיענינה.

  • טלפון לברורים: 054-8887665, ורד פליישר, מנהלת מחלקת משאבי אנוש ושכר
  • בהינתן כישורים דומים, תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם.
  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בתהליכי הקבלה לעבודה.
  • המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד. בהצלחה!